logo نسخه جدید اپلیکیشن زدفلیکس
دانلود فیلم American Fiction

دانلود فیلم American Fiction (2023)

کیفیت 1080p_HQ با زیرنویس فارسی قرار گرفت
مدت زمان: 117 دقیقه کشور: رده سنی:

فیلم داستان های آمریکایی American Fiction 2023 در مورد یک رمان‌نویس به نام مونک (با بازی جفری رایت) است که نوشته‌هایش به اندازه کافی با استقبال روبرو نمی‌شود و در کارش پیشرفتی نداشته است. حال مونک تصمیم می‌گیرد رمانی طنز با نامی مستعار نوشته و هدفش افشای ریاکاری‌های دنیای نشر است. در این میان موفقیت فوری این کتاب، مونک را مجبور می‌کند تا عمیق‌تر در هویت فرضی‌ خود فرو رفته و در نتیجه به قلب ریاکاری و دیوانگی که همیشه ادعا می‌کرد از آن بیزار است، کشیده می‌شود و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
7.6 /10
81
94%
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

بخشی از درآمد حاصله از فروش فیلم و سریال و یا ترافیک مصرفی از دانلود و تماشای رایگان، صرف امور خیریه خواهد شد، با خرید و یا دانلود و تماشای محتوای دلخواه خود در این کار خیر سهیم باشید. :)

زیرنویس فارسی چسبیده

خلاصه داستان:

فیلم داستان های آمریکایی American Fiction 2023 در مورد یک رمان‌نویس به نام مونک (با بازی جفری رایت) است که نوشته‌هایش به اندازه کافی با استقبال روبرو نمی‌شود و در کارش پیشرفتی نداشته است. حال مونک تصمیم می‌گیرد رمانی طنز با نامی مستعار نوشته و هدفش افشای ریاکاری‌های دنیای نشر است. در این میان موفقیت فوری این کتاب، مونک را مجبور می‌کند تا عمیق‌تر در هویت فرضی‌ خود فرو رفته و در نتیجه به قلب ریاکاری و دیوانگی که همیشه ادعا می‌کرد از آن بیزار است، کشیده می‌شود و… برای دانلود فیلم American Fiction 2023 به باکس دانلود مراجعه کنید.

درباره فیلم:

فیلم داستان های آمریکایی (American Fiction) یک فیلم کمدی و درام محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی کورد جفرسون (Cord Jefferson) است که توسط سه کمپانی‌ 3Arts Entertainment و MRC Film و Media Rights Capital (MRC) تولید شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز کورد جفرسون به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون جفری رایت، تریسی الیس راس، جان اورتیز، اریکا الکساندر، لزلی اوگامز، آدام برودی، کیت دیوید، عیسی رائه، استرلینگ کی. براون، میرا لوکرتیا، تیلور، ریموند آنتونی توماس، اوکیریته اونائودوان، میریام شور و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فیلم داستان های آمریکایی اولین بار در تاریخ 8 سپتامبر سال 2023 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو Toronto International Film Festival در کشور کانادا به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در 15 دسامبر سال 2023 میلادی توسط کمپانی‌ ‎Metro-Goldwyn-Mayer (MGM) در سینماهای کشور آمریکا اکران شد؛ این فیلم در نهایت در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ فیلم داستان های آمریکایی پس از حضور در جشنواره‌‌های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده 10 جایزه از جمله جایزه بهترین کارگردانی، بهترین فیلم گالا، بهترین فیلم و بهترین داستان شده و نامزد دریافت 3 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین موسیقی متن، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش اول مرد با بازی جفری رایت اشاره کرد؛ تهیه‌کنندگی فیلم داستان های آمریکایی را رام برگمن، مایکل بووز، پرسیوال اورت، بروس وین گیلیز، کورد جفرسون، جرمین جانسون، رایان جانسون، نیکوس کارامیگیوس، بن لکلر، هانا آفر، لنی پایان و دن واتسون به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از هیلدا رسولا می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط کریستینا دانلپ انجام شده است؛ این فیلم براساس رمانی به نام Erasure نوشته پرسیوال اورت در سال 2001 میلادی، ساخته شده است؛ شما می‌توانید نسخه زبان اصلی فیلم داستان های آمریکایی را با ‌لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت زدفلیکس دانلود و تماشا کنید. برای دانلود فیلم American Fiction 2023 به باکس دانلود مراجعه کنید.

  • جوایز: نامزد دریافت 5 جایزه اسکار. 56 برنده و 166 نامزدی در مجموع
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Cord Jefferson, Percival Everett

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

نحوه ثبت نام در سایت زدفلیکس چگونه است؟

ثبت نام در زدفلیکس با شماره تلفن همراه انجام می ‌گیرد. پس از انتخاب گزینه عضویت، شماره تلفن همراه خود را وارد می‌ کنید. سپس کد تایید از طریق پیامک برای شما ارسال می‌ شود. پس از وارد کردن کد، شما وارد سایت می‌شوید. برای درج اطلاعات نظیر نام کاربری و رمز عبور میتوانید از پنل کاربری اقدام کنید. رمز عبور انتخابی می ‌بایست ترکیبی از کاراکترهای عدد و حرف بوده و بیشتر از چهار کاراکتر باشد.

چگونه می ‌توانم فیلم‌ ها و سریال های زدفلیکس را دانلود کنم؟

شما می‌توانید با هر دستگاه و سیستم عاملی فیلم‌ها و سریال‌های داخل سایت را دانلود کنید. برای دانلود با سرعت بیشتر می‌توانید از دانلودر استفاده نمایید.

آیا فیلم و سریال درخواستی را قرار می‌دهید؟

بله فیلم و سریال مورد نظر خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا پس از بررسی در صورت امکان در سایت قرار گیرد.

چرا بعضی از فیلم‌ها و سریال‌ها صدا و یا زیرنویس ندارند؟

اگر فیلم و یا سریال را دانلود کرده‌اید از پلیرهای مختلف و قدرتمند نظیر VLC و KMP استفاده نمایید، و اگر در پخش آنلاین مشکل داشتید در پنل کاربری به بخش پشتیبانی تیکت ارسال نمایید تا در اسرع وقت رسیدگی گردد.