logo نسخه جدید اپلیکیشن زدفلیکس
دانلود فیلم Deadpool 2

دانلود فیلم Deadpool 2 (2018)

کیفیت BluRay با دوبله فارسی قرار گرفت
مدت زمان: 119 دقیقه کشور: ، ، ، ، ، رده سنی:

مزدور جهش یافته بد دهان وید ویلسون (با نام مستعار ددپول) تیمی از دیگر سرکش های جهش یافته را گرد هم می آورد تا از پسر جوانی با توانایی های ماوراء طبیعی در برابر کابل سایبورگ وحشیانه و در حال سفر در زمان محافظت کنند.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
7.6 /10
66
84%
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

بخشی از درآمد حاصله از فروش فیلم و سریال و یا ترافیک مصرفی از دانلود و تماشای رایگان، صرف امور خیریه خواهد شد، با خرید و یا دانلود و تماشای محتوای دلخواه خود در این کار خیر سهیم باشید. :)

بنر محصولات ددپول

خلاصه داستان:

وید ویلسون بد دهن معروف به ددپول تیمی از انسان های جهش یافته قدیمی و سرکش را دور هم جمع می کند تا از پسری جوان با نیرو هایی ماورایی در مقابل یک ربات بی رحم که در زمان سفر کرده محافظت کنند… برای دانلود فیلم ددپول 2 با دوبله فارسی Deadpool 2 2018 به باکس دانلود مراجعه کنید.

درباره فیلم:

ددپول 2 (Deadpool 2) یک فیلم ابرقهرمانی بر پایه شخصیت ددپول از شرکت مارول کامیکس است که در سال 2018 منتشر شد. این فیلم به عنوان یازدهمین قسمت در مجموعه فیلم‌های مردان ایکس به‌شمار می‌رود و دنباله فیلم ددپول 1 در سال 2016 است. این فیلم به کارگردانی دیوید لیچ و نویسندگی رت ریس و پال ورنیک با بازی رایان رینولدز در نقش اصلی در کنار بازیگرانی همچون مورنا باکرین، تی جی میلر، لزلی اوگامس، برایانا هیلدبرند، جاش برولین، استفان کاپیچیچ، زازی بیتس، جک کسی، کاران سونی و… است. برای دانلود فیلم ددپول 2 با دوبله فارسی Deadpool 2 2018 به باکس دانلود مراجعه کنید.

 

  • جوایز: 6 برنده و 52 نامزدی
  • زبان: انگلیسی، کانتونی، اسپانیایی، روسی
  • نویسنده: Rhett Reese, Paul Wernick, Ryan Reynolds

ستارگان

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

نحوه ثبت نام در سایت زدفلیکس چگونه است؟

ثبت نام در زدفلیکس با شماره تلفن همراه انجام می ‌گیرد. پس از انتخاب گزینه عضویت، شماره تلفن همراه خود را وارد می‌ کنید. سپس کد تایید از طریق پیامک برای شما ارسال می‌ شود. پس از وارد کردن کد، شما وارد سایت می‌شوید. برای درج اطلاعات نظیر نام کاربری و رمز عبور میتوانید از پنل کاربری اقدام کنید. رمز عبور انتخابی می ‌بایست ترکیبی از کاراکترهای عدد و حرف بوده و بیشتر از چهار کاراکتر باشد.

چگونه می ‌توانم فیلم‌ ها و سریال های زدفلیکس را دانلود کنم؟

شما می‌توانید با هر دستگاه و سیستم عاملی فیلم‌ها و سریال‌های داخل سایت را دانلود کنید. برای دانلود با سرعت بیشتر می‌توانید از دانلودر استفاده نمایید.

آیا فیلم و سریال درخواستی را قرار می‌دهید؟

بله فیلم و سریال مورد نظر خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا پس از بررسی در صورت امکان در سایت قرار گیرد.

چرا بعضی از فیلم‌ها و سریال‌ها صدا و یا زیرنویس ندارند؟

اگر فیلم و یا سریال را دانلود کرده‌اید از پلیرهای مختلف و قدرتمند نظیر VLC و KMP استفاده نمایید، و اگر در پخش آنلاین مشکل داشتید در پنل کاربری به بخش پشتیبانی تیکت ارسال نمایید تا در اسرع وقت رسیدگی گردد.