logo نسخه جدید اپلیکیشن زدفلیکس
دانلود فیلم Monica

دانلود فیلم Monica (2022)

کیفیت 1080p_HQ با زیرنویس فارسی قرار گرفت
مدت زمان: 106 دقیقه کشور: ، رده سنی:

پرتره صمیمی زنی که برای مراقبت از مادر در حال مرگش به خانه بازمی گردد. داستانی ظریف و ظریف از یک خانواده از هم پاشیده، این داستان به بررسی مضامین جهانی رها شدن، پیری، پذیرش و رستگاری می‌پردازد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
6.3 /10
74
83%
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

بخشی از درآمد حاصله از فروش فیلم و سریال و یا ترافیک مصرفی از دانلود و تماشای رایگان، صرف امور خیریه خواهد شد، با خرید و یا دانلود و تماشای محتوای دلخواه خود در این کار خیر سهیم باشید. :)

زیرنویس فارسی چسبیده

خلاصه داستان:

فیلم مونیکا Monica 2022 در مورد زنی جوان به نام مونیکا (با بازی تریس لیست) است که برای مراقبت از مادر در حال مرگش به خانه بازمی‌گردد و… برای دانلود فیلم مونیکا Monica 2022 به باکس دانلود مراجعه کنید.

درباره فیلم:

فیلم مونیکا (Monica) یک فیلم درام محصول سال 2022 کشورهای ایتالیا و آمریکا به کارگردانی آندرا پالائورو (Andrea Pallaoro) است که توسط سه کمپانی‌ Varient و Solo Five Productions و Melograno Films تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز آندرا پالائورو و اورلاندو تیرادو به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون تریس لیست، پاتریشا کلارکسون، امیلی براونینگ، جاشوا کلوز، آدریانا بارازا، گراهام کالدول، علی امین، بابی ایزلی، آنجل کرنز، کارن اولچوی، برایانت بنتلی، جنی مک مانوس و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فیلم مونیکا اولین بار در تاریخ 3 سپتامبر سال 2022 میلادی در هفتاد و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز Venice Film Festival در کشور ایتالیا به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در 12 می سال 2023 میلادی توسط کمپانی IFC Films در سینماهای کشور آمریکا و توسط کمپانی Fenix Entertainment در سینماهای کشور ایتالیا اکران شد؛ این فیلم در نهایت توسط سرویس ویدئویی +AMC در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ فیلم مونیکا پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده 2 جایزه از جمله جایزه بهترین فیلم بلند و بهترین فیلم ایتالیایی شده و نامزد دریافت 6 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی اشاره کرد؛ تهیه‌کنندگی فیلم مونیکا را آنتونیو آدینولفی، یانک آمبروس، باربارا آسانته، جولین پی بورگون، آنتونی برنز، استفانی کاستانیه، چنی چن، اریک کوک، درو دیویس، ریکاردو دی پاسکواله، کریستینا داو، آندری اپیفانوف، امی گیلیام، الئونورا گراناتا-جنکینسون، جوآنا هنینگ و علی جزایری به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از پائولا فردی می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط کاتلین آریزمندی انجام شده است؛ در سپتامبر سال 2020 میلادی پاتریشا کلارکسون، تریس لیست، آنا پاکوین و آدریانا بارازا به گروه بازیگران این فیلم پیوستند و آندرا پالائورو از روی فیلمنامه‌ای که همراه با اورلاندو تیرادو نوشته‌ بود، کارگردانی را برعهده گرفت؛ امیلی براونینگ در ژوئن 2021 به بازیگران فیلم پیوست و جایگزین آنا پاکوین شد که به دلیل اختلافات برنامه‌ریزی از پروژه خارج شد؛ تصویربرداری اصلی فیلم نیز در ژانویه سال 2021 آغاز گردید؛ فیلم مونیکا داستانی ظریف از یک خانواده از هم پاشیده را به تصویر کشیده است و به بررسی مضامین رها شدن، پیری، پذیرش و رستگاری می‌پردازد؛ شما می‌توانید نسخه زبان اصلی فیلم فوق‌العاده جذاب و تماشایی مونیکا را با ‌لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت زدفلیکس دانلود و تماشا کنید. برای دانلود فیلم مونیکا Monica 2022 به باکس دانلود مراجعه کنید.

  • جوایز: 2 برنده و 9 نامزدی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Andrea Pallaoro, Orlando Tirado

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

نحوه ثبت نام در سایت زدفلیکس چگونه است؟

ثبت نام در زدفلیکس با شماره تلفن همراه انجام می ‌گیرد. پس از انتخاب گزینه عضویت، شماره تلفن همراه خود را وارد می‌ کنید. سپس کد تایید از طریق پیامک برای شما ارسال می‌ شود. پس از وارد کردن کد، شما وارد سایت می‌شوید. برای درج اطلاعات نظیر نام کاربری و رمز عبور میتوانید از پنل کاربری اقدام کنید. رمز عبور انتخابی می ‌بایست ترکیبی از کاراکترهای عدد و حرف بوده و بیشتر از چهار کاراکتر باشد.

چگونه می ‌توانم فیلم‌ ها و سریال های زدفلیکس را دانلود کنم؟

شما می‌توانید با هر دستگاه و سیستم عاملی فیلم‌ها و سریال‌های داخل سایت را دانلود کنید. برای دانلود با سرعت بیشتر می‌توانید از دانلودر استفاده نمایید.

آیا فیلم و سریال درخواستی را قرار می‌دهید؟

بله فیلم و سریال مورد نظر خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا پس از بررسی در صورت امکان در سایت قرار گیرد.

چرا بعضی از فیلم‌ها و سریال‌ها صدا و یا زیرنویس ندارند؟

اگر فیلم و یا سریال را دانلود کرده‌اید از پلیرهای مختلف و قدرتمند نظیر VLC و KMP استفاده نمایید، و اگر در پخش آنلاین مشکل داشتید در پنل کاربری به بخش پشتیبانی تیکت ارسال نمایید تا در اسرع وقت رسیدگی گردد.