logo نسخه جدید اپلیکیشن زدفلیکس
دانلود انیمیشن Nimona

دانلود انیمیشن Nimona (2023)

کیفیت BluRay با دوبله و زیرنویس فارسی قرار گرفت
مدت زمان: 101 دقیقه کشور: رده سنی:

انیمیشن نیمونا Nimona 2023 در مورد نوجوانی با قدرت تغییر شکل به نام نیمونا است که یک شوالیه قسم خورده او را نابود کند. اما ماموریت شوالیه برای کشتن نیمونا زمانی پیچیده می‌شود که او به جنایتی که مرتکب نشده، متهم شده و متوجه می‌شود تنها کسی که می‌تواند به او برای اثبات بی‌گناهی‌اش کمک کند، نیمونا است…

رضایت کاربران
100% (1 رای)
7.5 /10
75
93%
کارگردان: -
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

بخشی از درآمد حاصله از فروش فیلم و سریال و یا ترافیک مصرفی از دانلود و تماشای رایگان، صرف امور خیریه خواهد شد، با خرید و یا دانلود و تماشای محتوای دلخواه خود در این کار خیر سهیم باشید. :)

خلاصه داستان:

انیمیشن نیمونا Nimona 2023 در مورد نوجوانی با قدرت تغییر شکل به نام نیمونا است که یک شوالیه قسم خورده او را نابود کند. اما ماموریت شوالیه برای کشتن نیمونا زمانی پیچیده می‌شود که او به جنایتی که مرتکب نشده، متهم شده و متوجه می‌شود تنها کسی که می‌تواند به او برای اثبات بی‌گناهی‌اش کمک کند، نیمونا است… برای دانلود انیمیشن نیمونا Nimona 2023 به باکس دانلود مراجعه کنید.

درباره انیمیشن:

انیمیشن نیمونا (Nimona) کارتونی اکشن، ماجراجویی، کمدی، فانتزی، علمی تخیلی، هیجان انگیز و خانوادگی به کارگردانی مشترک نیک برونو و تروی کوان (Nick Bruno و Troy Quane) محصول کشور آمریکا است که در سال 2023 میلادی توسط سه کمپانی‌ Annapurna Animation و Annapurna Pictures و DAMN! Show Productions تولید شد؛ فیلمنامه انیمیشن نیمونا را نیز رابرت ال بیرد، لوید تیلور، ریبون پاملا، نیک برونو، تروی کوان، کیت بونین و مارک هایمز به صورت مشترک، به نگارش درآورده‌‌‌‌‌‌ و در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی همچون کلویی گریس مورتس، ریز احمد، لورن توسن، فرانسیس کانروی، روپل، ایندیا مور، سارا شرمن، یوجین لی یانگ، بک بنت، خولیو تورس، جردن گوبیان، شارلین شایان و غیره به صداپیشگی پرداخته‌اند؛ انیمیشن نیمونا اولین بار در تاریخ 14 ژوئن سال 2023 میلادی در جشنواره بین‌المللی Annecy International Animation Film Festival در کشور فرانسه به نمایش درآمد سپس در 23 ژوئن همان سال در سینماهای منتخب آمریکا و کانادا اکران شد؛ این انیمیشن در نهایت در 30 ژوئن سال 2023 میلادی توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، اسپانیا، فرانسه، لوکزامبورگ، نروژ، سوئد، ایتالیا، اسلواکی، آلمان، پرتغال، روسیه، بلژیک، چین، مکزیک و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ تهیه‌کنندگی انیمیشن نیمونا را ریز احمد، رابرت ال بیرد، اندرو چایلدز، مگان الیسون، روی لی، جان پاورز میدلتون، اندرو میلشتاین، کلویی گریس مورتس، شان ام. مورفی، پاتریک آزبورن، کارن رایان، سارا شرمن، نیت استیونسون، خولیو تورس، کوری ترنر، یوجین لی یانگ و جولی زاکاری به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از کریستف بک می‌باشد و تدوین و ویرایش آن نیز توسط ارین کراکل و رندی تراگر انجام شده است؛ نیمونا با اقتباس از یک رمان گرافیکی به همین نام اثر نیت استیونسون ساخته شده و داستان آن در مورد شوالیه‌ای است که به خاطر جنایتی که مرتکب نشده، به عنوان متهم شناخته می‌شود؛ حال تنها کسی که می‌تواند به او کمک کرده و بی‌گناهیش را اثبات کند، نیمونا است؛ نوجوانی با قدرت تغییر شکل که درعین‌حال همان کسی است که شوالیه قسم خورده او را نابود کند؛ دیزنی پس از تعطیلی استودیو بلو اسکای، تصمیم گرفت تا مراحل ساخت انیمیشن نیمونا را نیز متوقف کند، اما در ادامه نتفلیکس ساخت این انیمیشن را برعهده گرفت؛ نیک برونو و تروی کوین که سابقه کارگردانی انیمیشن جاسوسان نامحسوس Spies in Disguise 2019 را در کارنامه هنری خود دارند، کارگردانی انیمیشن نیمونا را نیز برعهده داشته‌اند؛ شما می‌توانید نسخه دوبله فارسی به همراه نسخه زبان اصلی انیمیشن جذاب و تماشایی نیمونا را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت زدفلیکس دانلود و تماشا کنید. برای دانلود انیمیشن نیمونا Nimona 2023 به باکس دانلود مراجعه کنید.

  • جوایز: نامزد 1 اسکار. 1 برد و 40 نامزدی در مجموع
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Robert L. Baird, Lloyd Taylor, Pamela Ribon

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

نحوه ثبت نام در سایت زدفلیکس چگونه است؟

ثبت نام در زدفلیکس با شماره تلفن همراه انجام می ‌گیرد. پس از انتخاب گزینه عضویت، شماره تلفن همراه خود را وارد می‌ کنید. سپس کد تایید از طریق پیامک برای شما ارسال می‌ شود. پس از وارد کردن کد، شما وارد سایت می‌شوید. برای درج اطلاعات نظیر نام کاربری و رمز عبور میتوانید از پنل کاربری اقدام کنید. رمز عبور انتخابی می ‌بایست ترکیبی از کاراکترهای عدد و حرف بوده و بیشتر از چهار کاراکتر باشد.

چگونه می ‌توانم فیلم‌ ها و سریال های زدفلیکس را دانلود کنم؟

شما می‌توانید با هر دستگاه و سیستم عاملی فیلم‌ها و سریال‌های داخل سایت را دانلود کنید. برای دانلود با سرعت بیشتر می‌توانید از دانلودر استفاده نمایید.

آیا فیلم و سریال درخواستی را قرار می‌دهید؟

بله فیلم و سریال مورد نظر خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا پس از بررسی در صورت امکان در سایت قرار گیرد.

چرا بعضی از فیلم‌ها و سریال‌ها صدا و یا زیرنویس ندارند؟

اگر فیلم و یا سریال را دانلود کرده‌اید از پلیرهای مختلف و قدرتمند نظیر VLC و KMP استفاده نمایید، و اگر در پخش آنلاین مشکل داشتید در پنل کاربری به بخش پشتیبانی تیکت ارسال نمایید تا در اسرع وقت رسیدگی گردد.