logo نسخه جدید اپلیکیشن زدفلیکس
دانلود فیلم Pagglait

دانلود فیلم Pagglait (2021)

کیفیت 1080p_HQ با دوبله و زیرنویس فارسی قرار گرفت.
مدت زمان: 114 دقیقه کشور: رده سنی:

فیلم آوای دل Pagglait 2021 در مورد زن جوانی به نام ساندیا (با بازی سانیا مالهوترا) است که بلافاصله پس از ازدواج بیوه می‌شود. اکنون او باید با تبعات ناراحت کننده این موضوع و رفتارهای عجیب و غریب اقوامش کنار بیاید. اما ساندیا به زودی متوجه یک حقیقت شوکه کننده درباره شوهرش شده و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

بخشی از درآمد حاصله از فروش فیلم و سریال و یا ترافیک مصرفی از دانلود و تماشای رایگان، صرف امور خیریه خواهد شد، با خرید و یا دانلود و تماشای محتوای دلخواه خود در این کار خیر سهیم باشید. :)

دوبله فارسی
زیرنویس فارسی سایت دوستی‌ها
زیرنویس فارسی چسبیده

خلاصه داستان:

فیلم آوای دل Pagglait 2021 در مورد زن جوانی به نام ساندیا (با بازی سانیا مالهوترا) است که بلافاصله پس از ازدواج بیوه می‌شود. اکنون او باید با تبعات ناراحت کننده این موضوع و رفتارهای عجیب و غریب اقوامش کنار بیاید. اما ساندیا به زودی متوجه یک حقیقت شوکه کننده درباره شوهرش شده و… برای دانلود فیلم هندی آوای دل Pagglait 2021 به باکس دانلود مراجعه کنید.

درباره فیلم:

فیلم سینمایی آوای دل یا پاگلات (Pagglait) یک فیلم درام و کمدی سیاه محصول سال 2021 کشور هندوستان به کارگردانی آمش بیست است که توسط دو کمپانی Balaji Motion Pictures و Sikhya Entertainment تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز آمش بیست براساس داستانی به قلم خودش، به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون سانیا مالهوترا، سایانی گوپتا، شبا چادها، آشوتوش رانا، چیتن شرما، ناتاشا راستوگی، بوپیش پاندیا، آصف خان، شروتی شارما و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم که با بودجه 2 میلیون دلاری ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 26 مارس سال 2021 میلادی توسط نتفلیکس NETFLIX در هندوستان، آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد؛ جالب است بدانید فیلم آوای دل پس از پخش نظرات و نقدهای مثبت بسیار زیادی از سوی منتقدین و مخاطبان دریافت کرد و اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران، فیلمنامه قوی، داستان جذاب و همچنین کارگردانی را مورد ستایش قرار دادند؛ این فیلم پس از حضور در جشنواره‌‌‌ بین‌المللی Filmfare OTT Awards موفق شد برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده و نامزد دریافت 2 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن با بازی سانیا مالهوترا و بهترین بازیگر نقش مکمل زن با بازی سایانی گوپتا اشاره کرد؛ شما می‌توانید نسخه دوبله فارسی به همراه نسخه زبان اصلی سانسور شده این فیلم دیدنی و جذاب را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت زدفلیکس دانلود کنید. برای دانلود فیلم هندی آوای دل Pagglait 2021 به باکس دانلود مراجعه کنید.

  • جوایز: 10 برنده و 25 نامزدی
  • زبان: هندی
  • نویسنده: Umesh Bist

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

نحوه ثبت نام در سایت زدفلیکس چگونه است؟

ثبت نام در زدفلیکس با شماره تلفن همراه انجام می ‌گیرد. پس از انتخاب گزینه عضویت، شماره تلفن همراه خود را وارد می‌ کنید. سپس کد تایید از طریق پیامک برای شما ارسال می‌ شود. پس از وارد کردن کد، شما وارد سایت می‌شوید. برای درج اطلاعات نظیر نام کاربری و رمز عبور میتوانید از پنل کاربری اقدام کنید. رمز عبور انتخابی می ‌بایست ترکیبی از کاراکترهای عدد و حرف بوده و بیشتر از چهار کاراکتر باشد.

چگونه می ‌توانم فیلم‌ ها و سریال های زدفلیکس را دانلود کنم؟

شما می‌توانید با هر دستگاه و سیستم عاملی فیلم‌ها و سریال‌های داخل سایت را دانلود کنید. برای دانلود با سرعت بیشتر می‌توانید از دانلودر استفاده نمایید.

آیا فیلم و سریال درخواستی را قرار می‌دهید؟

بله فیلم و سریال مورد نظر خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا پس از بررسی در صورت امکان در سایت قرار گیرد.

چرا بعضی از فیلم‌ها و سریال‌ها صدا و یا زیرنویس ندارند؟

اگر فیلم و یا سریال را دانلود کرده‌اید از پلیرهای مختلف و قدرتمند نظیر VLC و KMP استفاده نمایید، و اگر در پخش آنلاین مشکل داشتید در پنل کاربری به بخش پشتیبانی تیکت ارسال نمایید تا در اسرع وقت رسیدگی گردد.