logo نسخه جدید اپلیکیشن زدفلیکس
دانلود انیمیشن Elemental

دانلود انیمیشن Elemental (2023)

کیفیت BluRay با دوبله و زیرنویس فارسی قرار گرفت
مدت زمان: 101 دقیقه کشور: رده سنی:

انیمیشن المنتال Elemental 2023 دو شخصیت با عناصر متفاوت را به تصویر کشیده است. امبر (Ember)، یک زن جوان سرسخت و شوخ طبع ساخته شده از آتش است که با مردی جوان ساخته شده از آب با نام وید (Wade) که شخصیتی آرام و احساساتی دارد، رابطه صمیمانه ای برقرار می‌کند. اما به دلیل اینکه رفاقت با وید به معنای واقعی کلمه به امبر آسیب می‌رساند، دوستی او باعث می‌شود که او در باورهایش در مورد جهان تجدید نظر کند…

رضایت کاربران
100% (3 رای)
7.0 /10
58
73%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

بخشی از درآمد حاصله از فروش فیلم و سریال و یا ترافیک مصرفی از دانلود و تماشای رایگان، صرف امور خیریه خواهد شد، با خرید و یا دانلود و تماشای محتوای دلخواه خود در این کار خیر سهیم باشید. :)

خلاصه داستان:

انیمیشن المنتال Elemental 2023 دو شخصیت با عناصر متفاوت را به تصویر کشیده است. امبر (Ember)، یک زن جوان سرسخت و شوخ طبع ساخته شده از آتش است که با مردی جوان ساخته شده از آب با نام وید (Wade) که شخصیتی آرام و احساساتی دارد، رابطه صمیمانه ای برقرار می‌کند. اما به دلیل اینکه رفاقت با وید به معنای واقعی کلمه به امبر آسیب می‌رساند، دوستی او باعث می‌شود که او در باورهایش در مورد جهان تجدید نظر کند… برای دانلود انیمیشن المنتال Elemental 2023 به باکس دانلود مراجعه کنید.

درباره انیمیشن:

کارتون المنتال یا بنیادین (Elemental) انیمیشنی ماجراجویی، کمدی، خانوادگی، فانتزی، درام و علمی تخیلی به کارگردانی پیتر سوهن (Peter Sohn) محصول کشور آمریکا است که در سال 2023 میلادی توسط دو کمپانی‌ Walt Disney Pictures و Pixar Animation Studios تولید و منتشر شد؛ نویسندگی انیمیشن بنیادین را نیز برندا هسوه برعهده داشته و در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی همچون مامودو آتی (در نقش وید ریپل) و لیا لوئیس (در نقش امبر لومن) به صداپیشگی به جای کاراکترهای اصلی انیمیشن پرداخته‌اند؛ پیتر سوهن پویانما، کارگردان فیلم، صداپیشه و هنرمند استوری‌بورد کره‌ای-آمریکایی در پیکسار است؛ از کارهای وی می‌توان به کارگردانی انیمشن دایناسور خوب پیکسار اشاره کرد؛ انیمیشن بنیادین اولین بار در تاریخ 6 ژوئن سال 2023 میلادی در کشور انگلستان و در تاریخ 16 ژوئن توسط کمپانی Walt Disney Studios Motion Pictures در سینماهای کشور آمریکا اکران خواهد شد؛ این انیمیشن در نهایت توسط سرویس استریم دیزنی پلاس +Disney در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، اسپانیا، فرانسه، کره جنوبی، چین، مکزیک، سوئد، هلند، دانمارک و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌شود؛ انیمیشن بنیادین بیست و هفتمین فیلم بلند پیکسار محسوب می‌شود؛ انیمیشن بنیادین در مورد شهری به نام المنت است، جایی که ساکنان آتش، آب، زمین و هوا با هم زندگی می‌کنند؛ در این میان امبر، زنی سرسخت، زودباور و آتشین است که دوستی‌اش با مردی سرگرم‌کننده و دلسوز به نام وید، باورهای او را در مورد دنیایی که در آن زندگی می‌کنند به چالش می‌کشد؛ شما می‌توانید نسخه دوبله فارسی به همراه نسخه زبان اصلی انیمیشن فوق‌العاده جذاب و دیدنی بنیادین را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت زدفلیکس دانلود و تماشا کنید. برای دانلود انیمیشن المنتال Elemental 2023 به باکس دانلود مراجعه کنید.

  • جوایز: نامزد 1 اسکار. در مجموع 64 نامزدی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: John Hoberg, Kat Likkel, Brenda Hsueh

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

نحوه ثبت نام در سایت زدفلیکس چگونه است؟

ثبت نام در زدفلیکس با شماره تلفن همراه انجام می ‌گیرد. پس از انتخاب گزینه عضویت، شماره تلفن همراه خود را وارد می‌ کنید. سپس کد تایید از طریق پیامک برای شما ارسال می‌ شود. پس از وارد کردن کد، شما وارد سایت می‌شوید. برای درج اطلاعات نظیر نام کاربری و رمز عبور میتوانید از پنل کاربری اقدام کنید. رمز عبور انتخابی می ‌بایست ترکیبی از کاراکترهای عدد و حرف بوده و بیشتر از چهار کاراکتر باشد.

چگونه می ‌توانم فیلم‌ ها و سریال های زدفلیکس را دانلود کنم؟

شما می‌توانید با هر دستگاه و سیستم عاملی فیلم‌ها و سریال‌های داخل سایت را دانلود کنید. برای دانلود با سرعت بیشتر می‌توانید از دانلودر استفاده نمایید.

آیا فیلم و سریال درخواستی را قرار می‌دهید؟

بله فیلم و سریال مورد نظر خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا پس از بررسی در صورت امکان در سایت قرار گیرد.

چرا بعضی از فیلم‌ها و سریال‌ها صدا و یا زیرنویس ندارند؟

اگر فیلم و یا سریال را دانلود کرده‌اید از پلیرهای مختلف و قدرتمند نظیر VLC و KMP استفاده نمایید، و اگر در پخش آنلاین مشکل داشتید در پنل کاربری به بخش پشتیبانی تیکت ارسال نمایید تا در اسرع وقت رسیدگی گردد.