logo نسخه جدید اپلیکیشن زدفلیکس
دانلود سریال افعی تهران Viper Of Tehran

دانلود سریال افعی تهران Viper Of Tehran (2024–)

قسمت 05 از فصل اول با کیفیت BluRay قرار گرفت
مدت زمان: هر قسمت حدود 50 دقیقه کشور: رده سنی:

سریال افعی تهران ماجراهای یک کارگردان سینماست که درگیر پرونده قتلی می‌شود…

رضایت کاربران
100% (2 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

بخشی از درآمد حاصله از فروش فیلم و سریال و یا ترافیک مصرفی از دانلود و تماشای رایگان، صرف امور خیریه خواهد شد، با خرید و یا دانلود و تماشای محتوای دلخواه خود در این کار خیر سهیم باشید. :)

خلاصه داستان:

سریال افعی تهران ماجراهای یک کارگردان سینماست که درگیر پرونده قتلی می‌شود… برای تماشای سریال افعی تهران Viper Of Tehran به باکس دانلود مراجعه کنید.

بازیگران:

پیمان معادی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی، مریلا زارعی، مهسا حجازی، بهادر مالکی، به‌آفرید‌ غفاریان، نیلوفر کوخانی، تورج اصلانی، امیراحمد قزوینی، محمد صدیقی مهر، مجید جوزانی، ماهور نعمتی و…

درباره سریال:

سریال افعی تهران (Viper of Tehran) سریالی اجتماعی، درام و خانوادگی به کارگردانی سامان مقدم، تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و نویسندگی مشترک پیمان معادی و پویا مهدوی‌زاده، در شبکه نمایش خانگی محصول سال 1402 است؛ بیست سال پس از تجربه همکاری سامان مقدم و پیمان معادی در کافه ستاره، این تجربه این ‌بار با سریال افعی تهران تکرار شده است؛ این مجموعه، اولین حضور پیمان معادی در شبکه نمایش خانگی است؛ افعی تهران در ژانر درام اجتماعی، ماجراهای یک کارگردان سینماست که درگیر پرونده قتلی می‌شود؛ برخی از عوامل سریال عبارتند از مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، مدیر برنامه‌ریزی: علی شمس، مدیر صدابرداری: محمود خرسند، صداگذاری: ایرج شهرزادی، طراح صحنه: کامیاب امین عشایری، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح لباس: ندا نصر، تدوین: سیامک مهماندوست، موسیقی: امیر توسلی، مدیر تولید: امیر یمینی و منشی صحنه: دنیا راد؛ در سریال افعی تهران، پیمان معادی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی با حضور مریلا زارعی و مهسا حجازی، بهادر مالکی، به‌آفرید‌ غفاریان، نیلوفر کوخانی، تورج اصلانی، امیراحمد قزوینی، محمد صدیقی مهر، مجید جوزانی و بازیگر خردسال: ماهور نعمتی حضور دارند؛ سامان مقدم کارگردان موفق اواخر دهه هفتاد و اوایل هشتاد، سریال افعی تهران را آماده پخش دارد تا اولین حضورش را در این شبکه تجربه کند؛ سازنده فیلم‌های پارتی، کافه ستاره و مکس بعد از ساخت دو قسمت فیلم نهنگ عنبر که دومین آن، سلکشن رویا، سال 1395 اکران شد، مدتی فعالیتی نداشت و نه فیلمی ‌از او اکران شد و نه سریالی ساخت و افعی تهران شروعی دوباره برای اوست؛ پیمان معادی که تا به حال در هیچ سریال شبکه نمایش خانگی حضور نداشته است، اردیبهشت سال گذشته با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش اعلام کرده بود قصد دارد سریالی کمدی برای شبکه نمایش خانگی بسازد و در نهایت به افعی تهران رسید؛ شما می‌توانید نسخه قانونی قسمت 1 سریال افعی تهران را با لینک قانونی نیم بها از رسانه زدفلیکس دانلود و تماشا کنید. برای دانلود سریال افعی تهران Viper Of Tehran به باکس دانلود مراجعه کنید.

  • زبان: فارسی
  • نویسنده: Payman Maadi

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

نحوه ثبت نام در سایت زدفلیکس چگونه است؟

ثبت نام در زدفلیکس با شماره تلفن همراه انجام می ‌گیرد. پس از انتخاب گزینه عضویت، شماره تلفن همراه خود را وارد می‌ کنید. سپس کد تایید از طریق پیامک برای شما ارسال می‌ شود. پس از وارد کردن کد، شما وارد سایت می‌شوید. برای درج اطلاعات نظیر نام کاربری و رمز عبور میتوانید از پنل کاربری اقدام کنید. رمز عبور انتخابی می ‌بایست ترکیبی از کاراکترهای عدد و حرف بوده و بیشتر از چهار کاراکتر باشد.

چگونه می ‌توانم فیلم‌ ها و سریال های زدفلیکس را دانلود کنم؟

شما می‌توانید با هر دستگاه و سیستم عاملی فیلم‌ها و سریال‌های داخل سایت را دانلود کنید. برای دانلود با سرعت بیشتر می‌توانید از دانلودر استفاده نمایید.

آیا فیلم و سریال درخواستی را قرار می‌دهید؟

بله فیلم و سریال مورد نظر خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا پس از بررسی در صورت امکان در سایت قرار گیرد.

چرا بعضی از فیلم‌ها و سریال‌ها صدا و یا زیرنویس ندارند؟

اگر فیلم و یا سریال را دانلود کرده‌اید از پلیرهای مختلف و قدرتمند نظیر VLC و KMP استفاده نمایید، و اگر در پخش آنلاین مشکل داشتید در پنل کاربری به بخش پشتیبانی تیکت ارسال نمایید تا در اسرع وقت رسیدگی گردد.