logo نسخه جدید اپلیکیشن زدفلیکس
john wick 4 review نقد و بررسی فیلم جان ویک 4

نقد و بررسی فیلم جان ویک 4

درباره فیلم John Wick: Chapter 4

فیلم سینمایی جان ویک ۴ یا جان ویک: بخش ۴ (John Wick: Chapter 4) یک فیلم اکشن، جنایی و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی چاد استاهلسکی است که توسط سه کمپانی Lionsgate و Summit Entertainment و Thunder Road Pictures تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز مایکل فینچ و شی هتن براساس شخصیت‌های خلق شده توسط دریک کولستاد به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون کیانو ریوز، لارنس فیشبرن، لنس ردیک، دانی ین، رینا ساوایاما، شامیر اندرسون، بیل اسکاشگورد، اسکات ادکینز، هیرویوکی سانادا، کلنسی براون، ایان مک‌شین و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین این فیلم که چهارمین قسمت از سری فیلم‌های جان ویک محسوب می‌شود، اولین بار در تاریخ 24 مارس سال 2023 میلادی توسط کمپانی Lionsgate در سینماهای کشور آمریکا اکران می‌شود؛ جالب است بدانید فیلم جان ویک 4 که دنباله‌ای مستقیم برای فیلم جان ویک 3: پارابلوم محصول سال 2019 می‌باشد در ابتدا برای اکران در 21 می سال 2021 برنامه‌ریزی شده بود اما اکران آن به‌دلیل همه‌گیری بیماری کرونا و همچنین تعهدات کیانو ریوز برای فیلم رستاخیزهای ماتریکس به تعویق افتاد؛ فیلمبرداری این فیلم در 28 ژوئن سال 2021 در برلین و پاریس و در طول همه‌گیری بیماری کرونا آغاز شد؛ فیلمبرداری اضافی در ژاپن و شهر نیویورک انجام گرفت و در اکتبر 2021، فیلمبرداری اصلی رسما به پایان رسید. در ادامه به نقد فیلم جان ویک 4 میپردازیم، با ما همراه باشید.

نقد و بررسی فیلم جان ویک 4 – محصول 2023

اخطار اسپویل: این قسمت از نقد و بررسی(نقد فیلم جان ویک 4)، داستان کلی فیلم را بازگو میکند.
خط داستانی مجموعه فیلم جان ویک 4: داستان، چند ماه بعد از رویدادهای فصل سوم را روایت می کند، جان ویک که در فصل سوم تحت تعقیب همکاران خودش بود و در نهایت به دست وینستون به ظاهر کشته شده توسط شاه بووری نجات پیدا می کند و حالا همه چیز برای انتقام او فراهم است. اعضای دیوان، هتل کنتیننتال که توسط وینسنت مدیریت میشود را محکوم کرده اند. وینسنت طرد می شود و دیوانی که فقط مرگ می بخشد در جستجوی جان ویک است. ویک به اوزاکا نزد دوست قدیمی اش شیماز می رود اما طولی نمی کشد که کین و مبارزان دیوان فرا می رسند و شیماز را از مدیریت هتل سلب امتیاز می کنند ، مبارزه ای نفس گیر آغاز می شود. جان ویک به دنبال راهی برای شکست دیوان و بدست آوردن آزادی خود است اما با دشمنی تازه روبرو می شود…  جان ویک در این سری سفری سرشار از خشونت همراه با چاشنی انتقام و اندوه را آغاز می کند تا اعضای میز را شکست دهد و در این مسیر دوستی ها به دشمنی تبدیل می شوند.

ماجرای خونین جان ویک از نیویورک تا اسکا به برلین و سپس پاریس کشیده می شود. قاتلی حرفه ای، بی نقص و سریع که فکر انتقام کل وجود او را مانند یک توده سرطانی گرفته. مخاطب تمام 2 ساعت و 49 دقیقه پخش فیلم با ماجرا همراه و کاملا میخکوب می شود حرکات سریع و خشن، اکشنی در سطح جهانی، خون و نبرد لحظه به لحظه با کمترین دیالوگ ها از ویژگی های بازر جان ویک 4 است که حتما و البته قطعا در ذهن مخاطب ماندگار خواهد شد (جان ویک در سرتاسر فیلم 380 کلمه بازگو کرد!). موزیکی هنرمندانه و نورپردازی های خارق العاده جذاب که جذابیت صحنه های اکشن را به سرحد ممکن رسانده هم از ویژگی های متمایز این سری از فیلم های جان ویک است. البته طبق نظر سنجی ها اکثر تماشاگران عنوان کرده اند که سری 1 و 2 از سری 4 جذاب تر بوده است! 2 سال انتظار برای اکران جان ویک توقع مخاطبین را بالا برده است ابتدا قرار بود جان ویک 4 در سال 2021 اکران شود اما به دلیل همه گیری ویروس کرونا اکران جان ویک 4 به 2023 موکول شد از همین جهت انتظار بیشتری از این سری فیلم داشتیم… بهرحال با تمام این تفاسیر نمی توان از اکشن و صحنه های خارق العاده فیلم چشم پوشی کرد.

ارتشی از حرفه ای ها با جلیقه های ضد گلوله و سگ های وحشی با آرواره های قدرتمند در مقابل جان ویک ایستاده اند. ترکیب سرعت عمل جان ویک و نابینایی افسانه ای که حس بسیار قدرتمندی دارد به همراه ارتشی از قاتلان حرفه ای یک اکشن فوق العاده را رقم زده است. در این سری فیلم مخاطبین در یک سفر 2 ساعت و 49 دقیقه ای پر از اکشن و سکانس های مهیج قرار می گیرند.

حضور ستارگان تازه در جان ویک 4

در جان ویک 4 شاهد اضافه شدن چند بازیگر مطرح به فهرست بازیگران فیلم هستیم که طبق نظر منتقدین از جذابیت های جان ویک 4 تلقی می شود. از جمله این ستارگان:

  • دانی ین، بازیگر مشهور چینی که نقش یکی از دوستان قدیمی جان ویک را بازی می کند اما اکنون به دشمن او تبدیل شده.
  • رینا ساوایاما، خواننده و مدل و بازیگر مشهور ژاپنی مقیم لندن، که نقش آکیرا، دختر شیمازو و منشی هتل کنتیننتال اوزاکا را ایفا می کند.
  • اسکات ادکینز، بازیگر رزمی کار مشهور بریتانیایی، در نقش کیلا، رئیس High Table آلمان که با جان ویک مبارزه می کند.
  • شامیر اندرسون در نقش آقای هیچکس (تعقیب کننده)، یک شکارچی که در جستجوی جان ویک است.
  • بیل اسکاشگورد، بازیگر تهیه کننده و کارگردان مشهور سوئدی، که نقش مارکز د گرامونت را ایفا می کند.
  • هیرویوکی سانادا، بازیگر مشهور ژاپنی که نقش شیمازو، مدیر هتل کنتیننتال اوزاکا را ایفا می کند و یکی از دوستان مورد اعتماد جان ویک است.
  • و…

john wick 4 review نقد و بررسی فیلم جان ویک 4


جزئیات فیلم جان ویک 4

  • ژانر: اکشن، جنایی، هیجان انگیز
  • رده سنی: R
  • کشور سازنده: ایالات متحده
  • زبان: انگلیسی
  • مدت زمان: 169 دقیقه
  • تاریخ انتشار: 24 مارس 2023 در آمریکا، انگلیس و استرالیا
  • شرکت تولید کننده: لایونزگیت، 87الون اینترتینمنت، تاندر فیلمز
  • هزینه ساخت: 90 مییون دلار
  • فروش گیشه تاکنون: 349،8 میلیون دلار
  • سوپر استار: کیانو ریوز در نقش جان ویک
  • موسیقی: تایلر بیتس

واکنش منتقدان به فیلم John Wick: Chapter 4 | جان ویک ۴

فیلم جان ویک: بخش ۴ (John Wick: Chapter 4) توانسته میانگین امتیازات خیلی خوبی از منتقدان مطرح دنیا دریافت کند.

فیلم John Wick: Chapter 4 یا در زبان فارسی «جان ویک: بخش ۴» یکی از جدیدترین آثار اکشن، دلهره‌آور و جنایی شرکت لاینزگیت (Lionsgate) است که به‌دست کارگردان، بدلکار و بازیگر بااستعداد و محبوبی به نام چاد استاهلسکی ساخته شده است. این هنرمند پیش از این، ساخت فیلم John Wick: Chapter 3 – Parabellum (جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم)، فیلم John Wick: Chapter 2 (جان ویک: بخش ۲)، فیلم John Wick (جان ویک) و غیره را برعهده داشت. در فیلم جان ویک: بخش ۴، بازیگران هنرمند و بااستعدادی مانند کیانو ریوز در نقش جان ویک، دانی ین در نقش کین، بیل اسکاشگورد در نقش مارکس دی گارمونت، لارنس فیشبرن در نقش باوری کینگ، هیرویوکی سانادا در نقش شیمازو، شمیر اندرسون در نقش ترکر و لنس ردیک در نقش شارون و غیره حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم جان ویک: بخش ۴ در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۳ (۱۵ اسفند ۱۴۰۱) به‌صورت محدود در میدان لستر، که در شهر لندن قرار دارد، نمایش داده شد. براساس برنامه‌ریزی‌ها قرار است که این اثر در تاریخ ۲۴ مارس (۴ فروردین ۱۴۰۲) در سینماهای ایالات متحده به‌صورت گسترده نمایش داده شود. تا به این لحظه این اثر دلهره‌آور امتیاز ۷۸ را از بین ۲۳ بررسی فیلم و سریال که در سایت متاکریتیک قرار گرفته، به‌دست آورده است. نگارش فیلمنامه این اثر برعهده شی هاتن و مایکل فینچ بوده است؛ داستانی که براساس شخصیت‌های خلق شده توسط درک کولستاد، نوشته شده است. از طرف دیگر هم خود چاد استاهلسکی، بیزل ایوانیک و اریکا لی نقش تهیه‌کنندگان این اثر را داشتند. این فیلم به‌طور کلی بررسی‌های متنوعی را از منتقدان گرفت که اکثر آن‌ها هم در بخش روبه‌بالا و متوسط قرار دارند. اکثر منتقدان، نظرات مثبتی درباره هنرنمایی فوق‌العاده و بسیار جذاب بازیگران خصوصا کیانو ریوز، صحنه‌های اکشن، فیلمنامه و سبک کارگردانی داشتند.


برای دانلود این فیلم با دوبله فارسی + نسخه زیرنویس فارسی چسبیده اینجا کلیک کنید.


عوامل اجرایی و بازیگران

کارگردان: Chad Stahelski

نویسندگان: این فیلمنامه کاراکتر به کاراکتر نوشته شده است و اشخاص زیر در خلق شخصیت ها نقش داشته اند:

  • Shay Hatten شی هتن
  • Michael Finch میلکل فینچ
  • Derek Kolstad دریک کولستاد

از طرف دیگر هم ۵۸ منتقد سایت راتن تومیتوز هم که این اثر اکشن را تماشا کرده بودند، نظرات مختلف و متفاوتی درباره آن داشتند و امتیاز کلی ۹۱ درصد را برای آن ثبت کرده‌اند. از آن‌جایی که مدتی پیش فیلم John Wick: Chapter 4 برای منتقدان مطرح جهانی نمایش داده شده است، سایت‌های بین‌المللی معتبر و محبوب در زمینه بررسی فیلم و سریال، نظرات و امتیاز‌های خود را برای این فیلم منتشر کرده‌اند. در ادامه مروری بر بررسی فیلم John Wick: Chapter 4 از دید سایت‌های معتبر دنیا خواهیم داشت؛ اما پیش از آن می‌توانید خلاصه‌ی داستان این فیلم را که منتشر شده هم بخوانید:

جان ویک (با بازی کیانو ریوز) راهی را برای شکست دادن گروه High Table پیدا می‌کند. اما پیش از اینکه بتواند آزادی خود را به‌دست بیاورد، باید با یک دشمن جدید روبه‌رو شود و با آن مقابله کند؛ دشمن جدیدی که متحدان و نیروهای بسیار قدرتمندی در سراسر دنیا دارد که می‌تواند دوستان قدیمی را به دشمنان جدید تبدیل کند.

حال با هم نگاهی به بررسی‌های منتشر شده از فیلم John Wick: Chapter 4 میندازیم:

مایک رایان | آپروکس

۱۰۰ از ۱۰۰

به احتمال خیلی زیاد می‌توان گفت که فیلم جان ویک: بخش ۴، به‌راحتی بهترین قسمت مجموعه است و در فهرست بهترین آثار اکشنِ خالص چند سال اخیر کاندیدا محسوب می‌شود (البته اگر نخواهیم فهرست آثار اکشن تاریخ سینما را در نظر بگیریم). این فیلم آنقدر خوب است که به‌نوعی امیدوار هستم ماجرا را در همین نقطه به پایان برسانند. من حقیقا فکر نمی‌کنم که بتوانند سطح این آثار را بالاتر ببرند.

تام یورگنسن | آی جی ان

۱۰۰ از ۱۰۰

فیلم جان ویک: بخش ۴، به‌طرز جذابی صحنه‌ها را کنار هم چیده است، بازیگران فوق‌العاده‌ای دارد و طراحی شیکی که در تولید آن به کار رفته، باعث می‌شود که این اثر به یک مستر کلاس اکشنِ مدرن تبدیل شود.

فرانک چک | هالیوود ریپورتر

۹۰ از ۱۰۰

بزرگتر، بدتر، جسورتر، طولانی‌تر و دارای بخش‌های بسیار تماشایی بیشتر که به‌طور جذابی کنار هم چیده شده است؛ ویژگی‌هایی که هر فیلمی نمی‌تواند به خوبی از پس آن بربیاید. این فیلم حماسی و اکشن عملا معنی ریسک‌ها و خطرات را دوباره تعریف می‌کند.

برایان تالریکو | راجر ایبرت

۸۸ از ۱۰۰

به من اعتماد کنید. این فیلم ارزش انتظار را داشت. استاهلسکی و نویسندگان این فیلم رویکرد اسطوره‌شناسی را که در چند فصل اخیر وجود داشت، با اکشن کارآمد و بسیار جذاب قسمت اول، تا حدی کم کردند. همین موضوع باعث شده که لحظاتی پایانی این اثر، جان ویک: بخش ۴ را در میان بهترین آثار این ژانر قرار دهد.

اوون گلیبرمن | ورایتی

۸۰ از ۱۰۰

این فیلم را می‌توان به‌عنوان هدیه‌ای آگاهانه برای طرفداران «جان ویک» تصور کرد؛ کاری که به خوبی در آن موفق عمل می‌کند.

الکس گادفری | امپایر

۶۰ از ۱۰۰

اگر شما از آن دسته افراد نیستید که به فیلم‌های تقریبا سه ساعتِ با صحنه‌های اکشن و مبارزه‌ای پشت سر هم علاقه داشته باشید، این قسمت احتمالا به سلیقه‌ی شما نزدیک‌تر باشد. البته هرچند که صحنه‌های مبارزه‌ای آن رسما یک مستر کلاس استخوان خردکن و قدرتمند است.

درک اسمیت | مجله اسلنت

۵۰ از ۱۰۰

ظاهرا اینطور به نظر می‌رسد که سازندگان در توسعه و گسترش تدریجی دنیای جان ویک، رشته‌ی کار را از دست داده‌اند؛ یعنی فراموش کردند که چه چیزی قسمت اول و برخی اوقات قسمت دوم مجموعه را تا این حد خوب کرده بود.

چارلز برامسکو | گاردین

۴۰ از ۱۰۰

آنهایی که قسمت اول و اصلی را به خاطر صحنه‌های وحشیانه و چابکی قدرتمندانه‌ی شخصیت اصلی دوست داشتند، بدانند که چیز دیگری در انتظارشان است؛ فیلمی که سرعت بسیار آرامی دارد و غولی برای خودش حساب می‌شود که حاضر است همه را به جز عزیزانش بکشد.

برای دانلود این فیلم با دوبله فارسی + نسخه زیرنویس فارسی چسبیده اینجا کلیک کنید.


دانلود فیلم John Wick: Chapter 4

نقطه ضعف ؟!

داستانی پر هیجان که به دلیل صحنه های خشن زیادی که دارد مورد انتقاد قرار گرفته است. این فیلم 225 دقیقه ای توسط ادیتور ماهر در نهایت به 169 دقیقه کاهش یافت و به اکران درآمد. با این حال بسیاری از منتقدان برای این قسمت از این فیلم علاوه بر نظرات مثبت زیادی که دادند مدت زمان این فیلم را یک نقطه ضعف دانستند چرا که طولانی بودن آن بعلاوه ی صحنه های خشن زیادی که دارد برای رده سنی خاصی خیلی مناسب نیست اما همچنان جان ویک 4 پربیننده ترین است.

شاید برایتان جالب باشد! ایستراگ جان ویک 4

  1. سکانس مشابه: در صحنه ای از فیلم جان ویک 4 میبینیم که جان ویک با ماشین زخمی اما قدرتمندش در خلاف جهت خیابان در حال رانندگی است که لوکیشن و مسیر حرکت درست مانند فیلم عملیات غیر ممکن است که آن هم همین صحنه را اما با موتور سیکلت به نمایش گذاشته است. جان ویک واقعاً به سگ ها و ماشین ها علاقه دارد در این سکانس با علاقه ی شدیدی که به ماشین ها دارد (همانطور که از قسمت 1 تا به اینجا دیدیم) با ماشینی تصادفی و بدون درب اما قدرتمند جلو می رود.
  2. راز حلقه جان: در جان ویک 3 دیدیم که جان در دل صحرای سوزان به بزرگ قبیله می رسد و در آنجا در ازای دریافت شانس دوباره برای زندگی با عشق و نشان دادن وفاداری به بزرگ قبیله انگشت وفاداری به همسرش را قطع کرد و حلقه ی ازدواجش را به بزرگ قبیله تقدیم کرد اما در ابتدای جان ویک 4 می بینیم که جان در صحرا این بار قدرتمند به دنبال بزرگ قبیله می گردد تا حکومتش را به او باز گرداند و در نهایت بزرگ قبیله را که به وعده اش عمل نکرده را به سزای عملش می رساند اما، نکته اینجاست که جان ویک برای پس گرفتن حلقه ای که در قسمت 3 به او داده بود تلاشی نکرد و در کل قسمت های جان ویک 4 او حلقه ی عشق بین خودش و هلن را پس نگرفت.
  3. هلکوپتر کمکی از سمت اردن: همچنین گفته شده که برای فیلمبرداری در صحنه های صحرای سوزان ابتدای فیلم جان ویک 4 که در اردن فیلمبرداری شده، پادشاه اردن که از طرفداران فیلم نیز هست، یک هلیکوپتر شاهین سیاه در اختیار آنها قرار داده تا از آن برای دسترسی سریعتر به محل فیلمبرداری استفاده کنند و چاد استاهلسکی در این باره گفته:”دولت اردن عالی بود، آنها فوق العاده بودند.”
  4. بدلکاری های فوق العاده خطرناک: تیم بدلکاری که چاد و کیانو را تحت تاثیر خود قرار دادند. استاهلسکی و کیانو ریوز در پاسخ به این سوال که با توجه به سکانس های اکشن آیا حین فیلمبرداری مشکلی پیش آمده یا نه و اینکه آیا انسان یا حیوانی آسیب ندیده است؟  گفته اند تیم بدلکاری فوق العاده حرفه ای عمل کرده و آنها را تحت تاثیر قرار داده است به عنوان مثال در سکانس سقوط کیلا از پله برقی، بدلکار به ما نگاه کرد و ما گفتیم مطمئنی؟ و او پاسخ داد آره مطمئن هستم و بعد او کار را انجام داد و خودش را از پله برقی پایین انداخت. همچنین در سکانس های درگیری در هتل اوزاکا کنتیننتال و همچنین در صحنه های اکشن فوق العاده در طاق پیروزی فرانسه تیم بدلکاری فوق العاده عمل کردند.
  5. حضور خواننده ژاپنی در جان ویک 4: رینا ساوایاما خواننده ژاپنی چگونه در پروژه جان ویک 4 شرکت کرد؟ استاهلسکی در پاسخ به این سوال می گوید: به دنبال بازیگری برای نقش آکیرا بودم، آن قسمت نوشته شده بود و به دنبال بازیگر بودیم. اواخر شب در برلین در یوتیوب  سرچ می کردم و جمله “ستاره پاپ ژاپنی” را تایپ کردم، یک موزیک ویدیو از رینا آمد که در آن کلاه گیس نارنجی بر سر داشت و حرکات و تغییر چهره اش در زوایای مختلف من را شگفت زده کرد…روز بعد با او تماس گرفتیم ” سلام، دوست داری در فیلم جان ویک بازی کنی؟” به این شکل بود که رینا نقش آکیرا/ دختر شیمازو را ایفا کرد…
  6. راز طلوع مرموز در گورستان: هیچکس، هیچوقت توقع نداشت روزی بر سر مزار جان ویک، “همسر عاشق” بایسته و اون مرد بلند قامت را حالا که آزاد شده، مرده ببینید…در سکانس های پایانی طلوع افتاب در گورستانی را میبینیم که سوالات زیادی را برای بیننده به وجود می اورد. حتما سکانس دوئل را بخاطر داشته باشید این طلوع برای شما آشنا نیست؟!! این طلوع انتهای فیلم، همان طلوع دل انگیز دوئل است و نشانه ای از پایان زندگی جان ویک نیست و این را شروعی بر جان ویک میبینیم…این همان پایان بازی بر فیلم است که کارگردان برای شروع قسمت 5 آن در نظر می گیرد چرا که اگر فروش قسمت 4 بالا بود و استقبال ها از آن به درستی انجام شد آنها قسمت 5 را هم خواهند ساخت و من در اینجا این قول را به شما خواهم داد…اصلاً نگران نباشید…
  7. توقف در فیلمبرداری: گفته شده در طول مدت فیلمبرداری تنها دو بار فیلمبرداری متوقف شده است، یک بار به دلیل برف و باران شدید و دیگری زمانی بوده که رئیس جمهور آمریکا به نیویورک سفر کرده، تیم فیلمبرداری در جزیره روزولت سکانس های تیراندازی را ضبط میکرده که به ناچار مجبور به توقف کار شده اند تا زمانی که رئیس جمهور بایدن نیویورک را ترک کند.

10 تا از بهترین فیلم های کیانو ریوز از نظر IMDB 

اگر به بازیگر نقش جان ویک علاقه دارید حتما فیلم های زیر را دنبال کنید:

  1. John Wick  جان ویک: جان ویک که همسر خود را بر اثر بیماری از دست داده است و حالا افسرده و تنها با هدیه ای از طرف همسرش در خانه تنها مانده است که گروهی او را …
  2. John Wick: Chapter 2 جان ویک 2: ادامه ی ماجرای جان ویک 1 است که جان در آن به دنبال انتقام است و…
  3. John Wick: Chapter 3 جان ویک 3: و باز هم جان ویک 3 ادامه ای بر ماجرای جان ویک 2 است.
  4. John Wick: Chapter 4 جان ویک 4و حالا جان ویکی که قوی تر و مصمم تر از قبل است و باید برای زندگی و مرگ و انتقام بجنگد اما اینبار…
  5. The Devil’s Advocate (1997) وکیل مدافع شیطان: داستان وکیل مدافعی که حالا به او پیشنهاد ویژه ای شده است که باید …
  6. The Matrix ماتریکس: داستان غریبه و هکری که وارد دنیای زیرزمینی می شود.
  7. Dracula دراکولا: داستان خون آشامی که پس از سال ها به انگلستان باز گشته و …
  8. peed سرعت: داستان افسر پلیسیس که باید با سرعت بالای اتوبوس از انفجار بمبی جلوگیری کند.
  9. Much Ado About Nothing هیاهوی بسیار بر سر هیچ: داستان عاشقانی که قرار است ازدواج کنند اما با چالش هایی غیرمنتظره مواجه می شوند.
  10. Point Break نقطه شکست: داستان مامور اف بی ای که برای دستگیری سارقان بانکی راهی مسیری پرپیچ و خم می شود.

نقد و بررسی جان ویک 4 و بررسی این فیلم نشان می دهد یکی از نکات قوت این فیلم، استفاده از حرکات رزمی مبارزه و خشونت به صورت استثنایی‌ است و به دلیل عملکرد بسیار خوب بازیگران و کارگردانی قوی، فیلم بسیار خوبی ساخته شده است. اما یکی از نقاط ضعف آن، تکراری شدن فرآیند های قبلی در این سری است که می‌تواند برای مخاطبان کار را کمی سخت کند. در مجموع، فیلم John Wick Chapter 4 با بازیگران فوق‌ العاده، ماجراجویی‌ های هیجان‌ انگیز، جلوه‌ های بصری و گرافیک بالا، یکی از بهترین فیلم‌ های اکشن و جنایی هالیوود را به نمایش می‌گذارد. بنابراین اگر با مطالعه قسمت مقدمه این پست و نظرات منتقدین، حس می‌کنید که این اثر مطابق با سلیقه شما است و اگر به فیلم‌ های اکشن حادثه ای، با جلوه های بصری قوی و بازیگر فوق‌ العاده علاقه‌ مند هستید، این فیلم نفس گیر برای شما مناسب است، و ما هم آن را به شما دوستان پیشنهاد می‌کنیم.

برای دانلود این فیلم با دوبله فارسی + نسخه زیرنویس فارسی چسبیده اینجا کلیک کنید.

 

copyright : zoomg , mizbanfa , zflix

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟